روزهای یاسی
روزهای یاسی

روزهای یاسی

خونه

سلام

اینجاچقدرخاک خورده.خونه قدیمی من .خونه خاطراتم.خیلی وقت دلم میخوادبیام وبنویسم


اماانگارنوشتن یادم رفته.دیگه فکرنکنم کسی به اینجاسربزنه.اکثروبلاگها تعطیل شدن


همه دیگه سرشون گرمه به اینستا وتلگرام وکانالها وگروهها تلگرام وصدتا کوفت وزهرمار 


دیگه.که خودمم یه مدت معتاداینستاشده بودم اماحالا حذفش کردم 


عشقمم دخترم کمترازسه ماه دیگه سه سالش تموم.خیلی نسبت به قبل آرومتر شده غذا 


خوردنشم خداروشکربهترهرچندهنوزخیلی چیزارونمیخوره. بعد دوسالگی جیشش رومیگفت


پی پی رودورتر یادگرفت خبرکنه.دوسال وسه ماهگی همین حدودابودکه یادگرفت.خیلی 


سوال میکنه .خیلی زیاد که دیگه کلافه میشم وجوابی که توذهنش هست حتما بایدبدم 


وگرنه صدبارهمون سوال رومیپرسه.بردمش کلاس ژیمناستیک امااصلا ازم جدانمیشد


تواین مدت برادرم ازدواج کرد..


..فعلا دیگه چیز خاصی ندارم بنویسم بازم میام ومینویسم



نظرات 2 + ارسال نظر
بلورین 21 - آذر‌ماه - 1395 ساعت 14:03 http:// boloorin.blogsky.com

من میخونم اگر بنویسی
دختر منم یه ماه دیگه دو سالش میشه. منم گیر غذا خو دنشم. یعنی داغونم اساسی
ان شاالله خدا نگهشون داره

عزیزم دوسال به بعد غذاخوردنش بهترمیشه دخترمنم خیلی بدغذابود

توت فرنگی 22 - اردیبهشت‌ماه - 1396 ساعت 09:09 http://WWW.RN.BLOGFA.COM

سلام یاسی جونم خوبی
چه خبر دلم تنگ شده واست

سلام عزیزم .وای چقدر خوشحال شدم کامنتت دیدم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد